Hvordan foregår en booking

01.
Kontakt
I har sikkert fundet os på Google, Instagram eller mødt os på en af Bryllup.dks bryllupsmesser hvor vi udstiller. Måske I endda har fået os anbefalet af nogen I kender. I hvert fald krydses vores veje, og vi får vendt de grundlæggende ting over mail eller samtale.
Vi sender herefter en kontrakt, og reserverer jeres dato i 7 dage. Når underskrevet kontrakt og reservationsgebyr (1/4 af det fulde beløb) er modtaget, er datoen låst til jer.
02.
Bryllupsmøde
I ugen op til jeres bryllup, afholder vi et bryllupsmøde. Vi aftaler tid og dag i god tid, så det ikke konflikter med andet i jeres planlægning.
Mødet afholder vi optimalt face-to-face, men et onlinemøde er også muligt. På mødet får vi endeligt afstemt tidsplanen, særlige ønsker og hvad vi skal være ekstra opmærksom på. Vi får også afklaret evt. spørgsmål og forventninger.


03.
Brylluppet!
Så er den store dag kommet! Hvis alt går som det skal, så vil I næsten ikke have bemærket vi var der, andet end da vi sagde pænt goddag, under bryllupsportrætterne, og igen når vi siger pænt farvel.
Vi arbejder diskret og som fluen på væggen, men blender også ind i selskabet og sludrer lidt med gæsterne.
04.
I modtager jeres billeder
Og nu er det bare at vente tålmodigt. Vi går i gang med den store sortering, og efterfølgende redigering af billederne. Ingen billeder bliver leveret uredigeret. Det er vores billedstil man har valgt os ud fra.
I højsæsonen skal man regne med 3-4 ugers levering, men vi holder jer løbende opdateret.
Jeres billeder bliver leveret i et onlinegalleri, hvor I kan downloade dem i fuld opløsning.
Og så er det tid til at åbne en god flaske vin og genopleve jeres bryllupsdag – og måske fælde en tåre eller to.

